понеделник, 8 октомври 2012 г.

Писмо в бутилка



Сега ще ви разправям как сама си пиша съобщения, а пък вие ако ме сметнете за смахната... коментарите са добре дошли.

***

Цялата работа започна в петък. Както си миех зъбите, през главата ми мина нещо като лъч, просветление: "Харесвам я тая жена в огледалото".

Обаче бързах, бързах да изляза, да тичам, да се навра между хората, да свърша всичката работа на света! А хубавата ми мисъл се беше загнездила в главата трайно и постоянно. Малко по-късно, в една свободна минута през деня, реших да си запиша изречението в органайзера. Ама как съм обръкала полетата - не ми е ясно - оказа се, че пиша в календара.

"Харесвам я тая жена в огледалото" - "задайте начален час". Да, бе.

А, защо пък не!?! Зададох час. И в ранния следобед алармата с нежен глас ме накара да си погледна телефона. Чакаше ме едно мило напомняне, че се харесвам.

В съботния ден сивото в главата ми образува друга мисъл:

"Доренце, бъди нежна към себе си." Практикувах нежност към себе си през целия уикенд и останах много доволна! Затова тази сутрин си приготвих съобщение в органайзера - и днес следобед ще прочета, че трябва да съм нежна. Към себе си.

Писма в бутилка; нищо, че си ги пращам сама. Много са хубави. Луда ли съм, казвайте.


8 коментара:

  1. Щом те карат да се чувстваш добре продължавай да си ги пращаш.Човек трябва да е нежен първо към себе си,за да може да е нежен и с другите. :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Колко да си луда, Дорче! :))) Нищо ти няма, пиши си смс-те, пиши си цели писма дори. Трябваше ми време на мен лично да осмисля, че любовта към себе си не значи непременно егоизъм :) Л.

    ОтговорИзтриване
  3. За мен това е дълъг път. Мисля, че цял живот се уча да се обичам и още не съм се научила. Понякога много искрено се мразя. Въобще, аз и моя милост имат сложни взаимоотношения. :) Онзи ден си самоподарих цветя и откакто си купих нова спирала за очи много усмивки отнесе огледалния ми образ (от пет години лицето ми грим не е виждало...). Та, никога не ми е хрумвало да си пращам съобщения. Не знам, Дорчес, ти ли си луда, че си ги пращаш или аз, че ми се струва прекалено трудно да го направя за себе си, примерно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ваня, всеки трябва да го пробва това със съобщенията. Нямаш представа как благотворно действа. Аз си мислех, че съм луда, а то било инстинкт за самосъхранение. Като си дадеш малко увереност, ставаш по-смел. Тръгваш на лов или гледаш да създадеш поколение, например. Аз пък прописах. Ако не бях минала през този етап, никог, никога нямаше да добия смелост да си изтпосам писаниците.

      Изтриване
  4. Луда?! Ама от тея симпатичните луди... :)
    Даже много си ти е хубава идеята - честно да ти кажа - направо ще се пробвам как ще ми се отрази и на мен!

    ОтговорИзтриване