понеделник, 13 август 2012 г.

Риба, салата и секс, или каква съм в очите на другите



________________________________________________

Аз съм във втори клас. На стълбите в училище стои една дебеличка съученичка, подсмърча, стиска юмруци и изглежда безсилна и много, много нещастна. Момчетата от по-горните класове й крещят, че била манекенка на ДСО "Родопа"*. Тя се обръща и побягва навътре в сградата, а аз разбирам, че никак не е хубаво да си дебел.
 ________________________________________________


От почти 40 години шавам на белия свят и все тъй става, че тежа повече, отколкото трябва.

През 2008 родината се населяваше от Дорчестър в кокалеста версия; сега обаче съм в окръглен вариант. Това ми е трудно поносимо и ми вреди на доброто настроение. Много щеше да ми е хубаво, ако си бях останала ефирна и елегантна, обаче не успях.

Наскоро реших, че съм дърта вече да се правя на хубавица. Пробвам понякога доказаното меню за моментално смъкване на 1-2 кила (виж заглавието), правя тибетски упражнения седмица-две - и стига толкоз. Нали съм човек на изкуството, влагам си максимума в музиката. И напоследък в манипите.

Тъй де, става ми хубаво, като ми напишете положителен коментар по някой манип.

_____________________
 * По време на социализма, монополист в месопреработвателната индустрия.

4 коментара: