четвъртък, 6 септември 2012 г.

Имам празник.



_________________________________________________________________

     През 1992 някакво странно изкривяване на континуума ме метна в ръцете на един страшно готин тип.

     Знаете ли какво е да те карат да се чувстваш необикновена, незаменима, превъзходна? Аз знам. Знам също и как сме се борили заедно с тоя тип да оцеляваме с ориз и леща; знам също и какво е да държим болното си детенце на ръце; знам и какво е да погребваме роднините, които си отиваха без време...

     Вече не съм чак толкова превъзходна, готиният тип губи коса и се понабръчка, но дните пак започват с целувка и завършват в прегръдка. А аз и до днес благославям тая небесна сила, която ни събра преди 20 години.



4 коментара:

  1. Дорче, успя да ме разплачеш!!<3 Честита годишнина! Обичайте се все така!

    ОтговорИзтриване
  2. Дор,и мен ме разплака.Нека с този страшно готин тип още дълги години да сте заедно,да изживеете незабравими моменти,които да разказвате на внучета и правнучета.<3

    ОтговорИзтриване
  3. Честита годишнина Дор!
    Още много по 20 да посрещате с целувка.

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета, обичам ви и ви благодаря много! Сега отивам да празнувам :)

    ОтговорИзтриване