понеделник, 10 септември 2012 г.

Бориш се, ама понякога не става



Девер ми почина малко след тридесет и първия си рожден ден и точно един ден преди имения. Трябваше да си го приберем от раковата болница, етърва ми организира транспорта. Пристигнаха две  коли. Таксита, жълти.

Пред нас потегли първата кола с двама пътници на задната седалка: един жив и един мъртъв. Двама братя, за последно седнали един до друг, само дето единият не диша.

_____________________________

Милото момче, отиде си. Даже нямаше свои официални обувки, та го положихме в ковчега с чужди, а те му бяха малки. Често се питам, дали му убиват на оня свят.

Мен да ме изгорите, ей. Ако някой орган става за даване - давайте, другото в огъня. После да ми носите китки при плочата, че много обичам цветя. Аз ще виждам.

3 коментара:

  1. Какъв коментар може да се напише тук? "гуш" Не ми се говори. Л.

    ОтговорИзтриване
  2. Дор,гуш.Другото би било празни думи.

    ОтговорИзтриване
  3. Доренце, огромна прегръдка и от мен. За теб и за Тошето.

    ОтговорИзтриване